Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ φαίνεται πως γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση των ειδήσεων (newsfeed) του Facebook και ποντάρει στα βίντεο, την ανταλλαγή μηνυμάτων (messaging) και τα stories.
Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook θεωρεί ότι έχει επέλθει κορεσμός όσον αφορά στην εγγραφή νέων χρηστών και αναζητεί μία νέα στρατηγική του μέσου κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να φέρει περισσότερο κόσμο.
Τα νεότερα προϊόντα ωστόσο, ενδέχεται να φέρνουν λιγότερα χρήματα στην εταιρία σε πρώτο χρόνο και να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών από τις mainstream αναρτήσεις με τις φωτογραφίες και τα σχόλια στο κοινωνικό δίκτυο, προειδοποίησε ο Mr Facebook μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές αγορών, σύμφωνα με το Bloomberg.
Oι υπηρεσίες βίντεο του Facebook, Facebook Watch και Instagram TV, είναι πολύ μεγαλύτερες σε μέγεθος από το YouTube της Google, ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας. Το φορμάτ των stories είναι δημοφιλή σε Instagram και WhatsApp, όμως ο ίδιος πιστεύει ότι θα κατακτήσουν και το δικό του δίκτυο.
Περισσότερες λεπτομέρειες στα “dikaiologitika.gr” (εδώ)